In deze regio zijn de kinderen weer 2 weken naar school.

Hoe was jouw start na de vakantie? Weet je nog? 2 weken geleden de eerste dag na de vakantie? Ik kijk er altijd naar uit. Ik hou wel van een beetje ritme en structuur. Jij ook? Of juist helemaal niet, en wil je altijd wel vakantie hebben. Voor mij ook wel tijd voor goede voornemens. Oppakken van wat is blijven liggen voor de vakantie. Zo wil ik mijn huis goed soppen, (gelukkig is het niet zo warm meer). Beweging oppakken, vaker een wandeling. En een paar vakantiekilo’s kwijt raken.

Aan de slag en stress??
Mijn klanten willen METEEN aan de slag. Hup de kinderen in het ritme, weer tijd om te sporten en de vakantiekilo’s MOETEN er NU af. EN graag voor altijd. Voel je de stress? Wat is een handige aanpak? Een tijdje een dieet volgen lukt bijna iedereen wel. Maar dan.. Hoe zorg je dat de kilo’s er af blijven?

Tips!
Mijn tip: Start vandaag met 1 of 2 succesgewoontes. Kleine veranderingen waarvan je weet dat je die tot het nieuwe jaar kan volhouden. Ja ik bedoel inderdaad 1 januari 2021! Met kleine stapjes verzet je een berg. Denk maar aan een berg kiezelstenen die aan de ene kant van de straat ligt. Als jij elke dag 1 steentje meeneemt naar de andere kant van de straat, dan ligt uiteindelijk de hele stapel aan de andere kant. En zo werkt het ook met succesgewoontes. Kleine actie groot resultaat.
Doe jij mee? Welke succesgewoonte start jij vandaag?

  • In de yoghurt 2 eetlepels muesli doen, in plaats van “gewoon” schudden
  • Om tien uur koffie pauze nemen (ook als ik thuis ben) met 1 stuk fruit
  • Uit school met de kinderen thee drinken
  • Door de week ½ yoghurt ½ vla als toetje
  • Een blokje om na het avondeten[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Geef een reactie

Your email address will not be published.

You may use these <abbr title="HyperText Markup Language">HTML</abbr> tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*